Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
tehnologii verzi
Warehousing
G530
InfoTouch
Canon LEGRIA HF M52
wireless communication
trafic de date in cloud
Alfa Software
Minister Cercetare Inovare si Digitalizare
cautare documente
Data Integration
enterprise networking
tehnologia Thunderbolt 3
Panda Security The Cloud Security Company
Cisco Advanced Wireless LAN
PaaS
Risk Management
industria constructiilor
EB-W04
Firefox